Az ötlet és a megvalósítás
2020. április 14. írta: danika5654

Az ötlet és a megvalósítás

Mint minden közlekedésbarát, én is meglátogattam Veszprém városát 2018 végén, amikorra már biztos volt, hogy a helyi járati közlekedést átveszi az önkormányzat. Ekkorra már volt félretéve egy kisebb összeg, amit „álom-megvalósításra” szántam és akkor 2018 novemberében megláttam a BUSZt. Korábban is jártam már a városban, de akkor még többen voltak a harmonika-ajtós kocsik, a végére viszont csak egy maradt: GFX-944, avagy a Balaton Volántól kapott házi számán: 143.

 img_1675_eredmeny.JPG

Még azon a héten felvettem a kapcsolatot az ÉNYKK-val és árajánlatot kértem egyből két buszra is. Az egyik egy 260.02-es (GFX-944), a másik egy 280.02-es (EUE-609) volt. Először elhajtottak, mondván még nem tudják mi lesz a kocsik sorsa. (Mi lenne? De ugye az a csúnya bürokrácia... Na, mindegy is.)

Telt-múlt az idő, ami alatt én okosítottam magam és kiderült: a 143 az utolsó eredeti állapotú, közforgalmú 260.02-es itthon, így nem is volt kérdés, hogy nekem ez a busz KELL.

2019 június elején felvettem a kapcsolatot a nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszterrel, mert éreztem, hogy másként nem nyerem meg ezt a csatát. A tőle kapott pozitív válasszal ismét az ÉNYKK kapuján kopogtattam, majd 2019 szeptemberében megszületett a szerződés és végül 2019 október 6-án a busz elhagyta a Pápai úti telephelyet.

A bejegyzés trackback címe:

https://bv143.blog.hu/api/trackback/id/tr7215597148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása