Rólam - Bemutatkozás
2020. április 13. írta: danika5654

Rólam - Bemutatkozás

A közlekedés iránti érdeklődés nálam érdekes módon kezdődött,  2007 körül: rátaláltam egy lengyelek által fejlesztett busz szimulátorra. Mint minden gyerek, én is elhatároztam, hogy egyszer lesz egy buszom, amivel a barátaimmal járjuk majd a világot.

Gimnázium után a Széchenyi István Egyetem Közlekedésmérnöki karán találtam magam, majd nem sokkal később a BKK-hoz sodort az élet. 

A blogot a Facebook oldal kiegészítésének szánom, ahol hosszabb leírásokat tudok bemutatni egy-egy munkafolyamatról. Első körben a miértre próbálok majd választ adni, illetve a busz eddigi életét mutatom majd be. 

 48947015328_b59ba57189_c.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bv143.blog.hu/api/trackback/id/tr8415597146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása